آلبوم تنهاترین تنها (مجید خراطها)

من این آلبوم رو کامل گوش ندادم. ولی دو سه تا آهنگ رو دارم و خیلی قشنگ بود و خوشم اومد. امیدوارم شما هم دانلود کنید و خوشتون بیاد. من توی این آلبوم از آهنگ قلب تو دریاست خیلی خوشم میاد. پیشنهاد میکنم گوش بدید (آهنگ سبک جدایی و دل تنگی و ایناست)



میدونم بر نمیگردی
نفرین
یکی بود یکی نبود
لحظه ی آخر
تک ستاره
تنها ترین تنها
قلب تو دریاست
وقتی که دلت میگیره
تو عاشقی پیچوندمت
نت

امیدوارم از این آلبوم لذت ببرید.

نظرات 2 + ارسال نظر
بابک جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 http://razeghieee.blogfa.com


زندگی تفسیر سه کلمه است : خندیدن بخشیدن و فراموش کردن پس بخند ببخش و فراموش کن
.....................
سلام دوست من
وبلاگ جالب و کاملی داری تبریک . به نظرم لیاقت بهترین ها رو داری...باید بیشتر مطالعه کنم…
اگه به وبلاگ بنده سر زدی نظر فراموش نشه که نظر تو مهمه واسم.
............................
توفیق رفیق راهت فعلا

علیرضا جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 http://halohulehalal.persianblog.com/

آقا شهرام سلام
وبلاگت رو اتفاقی باز کردم اما برای کسی که حدود 4 سال در زمینه وبلاگ نویسی تجربه داره بهت می گم عین خیلی ها برای سرگرمی و وقت تلف کردن وبلاگ ننویس بلکه برای آرمانت وبلاگ بنویس
نمی دونم به چی تو زندگی علاقه داری و می خوای برسی اما به هر چی که علاقه داری سعی کن مردم رو هم برای رسیدن به اون هدف تشویق کنی
این بهترین راه هست
در ضمن من هم دانشجو مهندسی صنایع ترم چهارم هستم تو هم برای من د عا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد